White Penis

"Gammal skit som publiceras i brist på annat"

DÖDSMARSCHEN.

Jag har även hittat en låt som känns som apokalypsen (mitt nya favoritord, det ska överanvändas och missbrukas tills jag tröttnar på att säga det). En av dem då! Jag har planerat ut vad jag ska göra om någon form av apokalyps inträffar. Desa har jag tänkt på:

Nr 1. Harmageddon: någon jävla pussyreligions gud flippar och blir en pissy little missy och betämmer sig för att börja med sitt harmageddon. Då är jag screwed och hamnar i helvetet, men jag kanske gillar helvetet för demoner verkar nice så det kan ju bli en bra vändning i mitt liv! (tar med detta eftersom man måste ha en handlingsplan OM detta skulle ske, denna apokalyps tror jag inte kommer för jag är född pessimist)

Nr 2. Kometen. Om kometen kommer så måste jag snabbt gömma mig i en bunker så jag inte får sten i huvudet. Sen får jag köra bil i öknen för så blev det i Rage. Men först måste jag se om det är radioaktivt eller inte och det tar oss till...

Nr 3. Vulkanutbrott. Jobbig apokalyps som jag har svårt att komma på hur jag ska överleva. Kanske klättra upp på ett berg? Sen dör man väl ändå för allt kommer se ut som gamla målningar av helvetet och lukta svavel. Inget kommer finns, inte dag eller natt eller ens glass. Men det är sånt man får ta om vulkanjävlarna för för sig att kräkas lite.

Nr 4. Inte en skelögd brud med skallpell.

Nr 666: ATOMBOMBEN <3<3<33<
 
Trackback
RSS 2.0