White Penis

Live in a hole

Vaknade och såg diskberget. Lite ångest fixade resten.
Vet ej vad vi ska göra idag.
Jag måste städa. Bor inte i en jävla håla.
Boka frisörtid. Imorgon psyk, blodtryck, i övermorgon läkare.
Jävla piss.
Men lite retards piggar alltid upp.
Shit, vafan är ditt problem?
Läs texterna ordentligt.
Sluta runka till mitt ansikte.
Vet att du gör det.
Hatar dig inte för det, men var lite mer diskret.
 
I stopped talking an hour ago
Så illa tycker jag om dig/er/allt
JOBBIGT.
Skaköpasakerkanske.
Hejdå.
 

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0