White Penis

Star power.

She says who am I inside, outside.
 
 
Shoppat smycken av uranglas och en tröja. Ingen satisfaction där inte. Borde spara pengar istället.
Det börjar bli värre, jag matar det ju bara. Nästa gång de ringer så, nästa gång jag har möte så.
Ska tona låren lite, needs more tone.
Matar det in i psykosen liksom.
Om jag bara stter i soffan eller sängen och har någn hemma är det nog ingen fara. Jag hade en dröm om det där farliga igen, som vakendrömmar. Eller vadsom orsakar dem. Jag hatar att folk jämt sittar och stirrar i skuggorna när jag är som mest upptagencsom mest på natten men låt dem. De är spöken och inget mer. Lyssnar på Sonic Youth. Är avundsjuk och har en av mina perioder då jag inte bryr mig. Dagar flyter ihop och varför svarar hon aldrig jag vill ha en bättre fysik. De här sakerna nu då, de är för mjuka. Behöver intergalaktiska styrkor. Haha, tänk om skuggorna kom ut IRL, när allt är bra. Skulle skratta och peka åt dem precis som jag gjorde med den jävla dimensionen när den dök up.
 
 
Igår ringde jag fienden så de förstörde en fest. What to say, de spelade kass musik ihp med Nikki och det är straffbart. Vaknade orolig. Tänkte att mitt liv har degredraderats till en värdelös tillvaro men det är mer effektivt nu, inte så många småsaker att oroa sig över. Bara storsaker. Och jag är fienden. Jag ska spara mina pengar till resor då jag mår bättre. Till cigg. Till hålet.Inte smycken, kläder jag aldrig använder då jag aldrig går ut. Ska till usa med min finaste, vi ska spara till det.
Vill inte fråga mig själv om en större mening, för jag vet redan svaret. Nej, du skulle inte sitta här. Inte just nu. Inte just du. Du skulle sitta i mörkret men du får en andra chans, alltid en andra chans. Jag är alltid snäll och står över, låter andra gå före. Men det är min tur efter din. Där har vi meningen. Du. Du är meningen. Och jag kan inte skriva det för jag får inte ens tänka det. Du hittar mig aldrig gråtandes, du hittar mig arg. Besviken, men aldrig bruten.
 

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0