White Penis

Ain't got no money to be spending on pictures

Find myself in netto getting spun off by the visualzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz..
Fucking inte en påse bilar.
Längtar efter ny dator.
Åt så mycket igår </3
(Vet att aldrig alltid kommer)
Så det hade varit fett med lite aldrig.
On eller off.
Har skurit mig i fingret utan att märka det, fick panik när jag såg attdetvar ett yttepyttepappersrivsår och använder inte höger pekfinger nu </3
 
 
Fan orkar jag ner till stan köper jag lite vin haha.
Måste ha fest snart eller något.
Mitt rätta jag är nog ormen. Inte snälla söta. Ni skulle se vilke små safehouses jag bygger. Eftersom jag har en fetish för att skära saker med skallpell är jag alltid beväpnad. Så kom inte in med den där jävla blicken då cuttar jag dig. Funderar lite över de där maskinerna jag vill bygga. Ska bli rik på att bygga maskiner folk vill ha. Jag ska bygga en som gör godis. En som gör folk friska. En som har små kopparplattor man sticker sig på.
 
I wasted all my time on all those stupid things that only get me down
 
Borde försöka träna lite benmuskler eller nåt. Eller spela tvspel. Samma sak. Framförallt städa, men jag flyttade några grejer så det ser bättre ut. Blir nog mest att lyssna på musik och inte använda mig av något av uttrycken "det kan väl inte jag åka båt för" eller "att äta något som en påse bilar" vilka är uschåfy så sånt får vänta. Ska leka att jag blivit stucken av en såndär cazador och känner mig woozy. Hejdå!
Typiskt ful outfit haha

Kömmentarer
Postat av: Anonym

Händelsrik dag hör jag :D

2013-01-26 @ 01:05:59

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0