White Penis

*ASBRA RUBRIK*

M ringde förut (jobbiga M, inte M som jag är bra vän med) och hon pratade i 17 min. ASTRÅKIGT. Glömde av vad jag skulle skriva om bara för det. Vill fan inte sitta och hålla med när hon kommer med felaktiga påståenden om mig i en kvart. FU.
 
Nu kom jag av mig helt, skriver kanske mer sen. Jävla typiskt, när det väl ringer så äre någon man inte vill snacka med. Uuuuh.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0