White Penis

Comb

Ps: självklart blev ju något rätt. haha. har sovit som ett litet as och tvättat olika delar av inredningen man inte behöver tvätta så ofta. det är lite som tvspel tidsmässigt. alltså tar tid och så.

Skulle säga att jag väljer spel hos föräldrarna kanske. Så jag slipper umgås så mycket. Fy fan för att umgås. Ska ta med några nya och ett gammalt men inte skyrim eller kanske just skyrim sjukt svårt att förutse om det är så många olika faktorer som spelar in. Typ katter och människor och min jävla morsa. (= räknas som morsa och inte människa) är elak nu. Justeja, har sjukt många planer!

Min tangent är skev btw, nu ser allt skevt ut.

Kömmentarer
Postat av: Timmy

Well kan vara trevligt att umgås ibland, mestadels med någon vän möjligtvis. Annars är det helmys att njuta av tv spel : )

2013-01-23 @ 14:45:03

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0