White Penis

"criminal record recommended"

SÅDÄRJA. Har inte mått bra idag. Råkade låsa ute mig själv och åt kakor i källaren innan jag pep om hjälp. Bara att springa och hämta hos J haaaaaaaaaaaaaaaaaah. Löste krisen genom the good old se på film, hetsäta, spy, röka, black metal och sen äta igen. FAIL <3 Mendetfunkadejuvavava.
 
 
Eller löste lite halvdant då. Haha. Jag är då för tråkig. Verkligen ingen dödsmaskin skapt av hat just nu,det gick över en  smula efter lite vila, blir bäst sen när J kommer hem sen.
 
 

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0