White Penis

Don't give yourself away.

Inte bakat paj än, J drog till en kompis och jag drog på lite musik. Hole ofc. Läser DGS, röker och funderar på att gå ut och slänga lite skräp. Har inte städat alls idag så det får bli dagens fixelitrix. Skulle köpt kläder på Nauclers rea men precis allt var slutsålt. Både jag och J blev ledsna haha. Ville ju ha fina pasties :< Men jag löste det genom att shoppa lite cyberdog. En kjol i XS som säkert är för liten (hey, den fanns bara kvar i XS och man kan ju alltid gå ner OLOLOLLLLOL) och ett par leggings. Såhär ser de ut:
 
Och
Har velat ha kjolen cplänge men aldrig köpt den, nu kostade den 20gbp så jag slog till. Leggingsen är rätt nya. Kommer bli så fin i dem hihihahahoho.
 
Måste svara tjejen jag köpte hornen av och skicka tillbaka dem så hon lagar dem. Men facebook är så jobbigt, jag gillar inte riktigt den sidan. Får alltid ångest av att folk verkar göra så mycket. Saknar J lite, saknar alltid J när han är borta. Innan han åkte (alltså jag fick ju följa med men jag ba NOOOOOO ska sitta hemma och dega blabla står mitt kast <3) så lyfte han upp mig sådär som jag älskar fast jag blir lite yr. Så bra med folk som kan lyfta runt en, man känner sig så liten då :> J är den finaste jag vet i hela världen. Han hjälper mig så mycket. Och kramar mig varje natt och det är så fint, tänk att jag fått något så fint. Får uppleva fina saker menar jag. Har haft ett så fult liv hittills. Fula förhållanden med fula människor som förstört mig. Men J gillar mig som jag är. Han förstör inte, vi kan prata om allt. Verkligen, sånt jag bara nämner till nära vänner och sådär. Vi skäms inte för varandra, vi gillar samma saker och har samma problem. Jag skäms inte ens över min mage och mina lår (aka de mest avskydda kroppsdelarna på min kropp) för honom, han får se dem och ta på dem och allt. Brukar INTE låta folk göra det. Han är så jävla perfekt att man blir mörkrädd. Seriöst. Hade inte varit fri från mitt ex, hade nog varit tjock och absolut inte mått bra om jag inte vågat ta det där jävla steget. Jag hade inte vågat utan all hjälp, hade inte överlevt året så mycket vet jag. Allt var ett kaosigt helvete av ångest och ocd. Kunde tvätta händerna i en timme utan att de kändes rena. Började slita hår i nacken igen, började skada mig själv allvarligt på andra sätt. Hade varit "ren" från det rätt länge men när jag blev så hackad på pallade jag inte att vara den duktiga tjejen längre. Nu är jag en asduktig tjej som knappt ens plockar ögonbrynen och som verkligen inte karvar i sin egen pissiga hud!
Nu måste jag nog gå och slänga det där skräpet. Sen ska jag försöka dra lite till öster om eden och ba swoooosch swoooosch. Nej, ut vare. Pusshej.
 
(ps: tror att sfärerna ligger i eden. makes sense. det är ej nej men hej inte alls samma grej. min hjärna slutade fungera för flera år sedan och det är just det som gör mig så charmig!)

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0