White Penis

Framåt, framåt.

Sorry för det dåliga bloggandet. Har vsarit cptrött i 2 dygn ungefär så jag har inte orkat. Igår gick energireserverna åt till att träffa olk så då blev det ingen bloggfan. Folket hade en döv katt som var hur jävla gosig som helst. Den borade in sig mellan mig och J och somnade <3<333<3<3<3
Idag när jag vaknade blev jag arg på mig själv som aldrig städar så jag tog tag i det! Erkänn asasduktigt?? Städade lite i varje rum, höll på i 2 timmar och kollade inte ens lite på tv :3 Fick ordnat upp lite köket, lagt in alla omslagspapper (tror jag, kan dölja sig något under fem meter kläder i psykosrummet aka sovrummet(ps: har en sjukt bra idé, om man aldrig städar kan man lägga sig där inne och sväva på moln. Moln gjorda av kläder och sängkläder. FYFAN vad fancy.)) Slängde papper i en speciell påse så jag kan slänga dem i pappersinsamlingen, pillade upp en bild på en dörr, la smycken i små skålar, gjorde ett städschema i hufvudet och dödade en spindel. Nu får jag slappa hela dagen som belöning. Schemat funkar såhär: Imorgon ska jag städa typ en grej minst, helst två. Sen fortsäter det så tills allt är klart och enda regeln är att städa mer än stöka.
 
Funkar fan bra för mig, det enda städschema som någonsin fungerat! Har kört den här taktiken i en vecka nu och det syns små bättringar varje dag <3

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0