White Penis

I didn't pussy out ;)

Idag har jag visat fittan för en tant! Kanske borde säga att det var en gynekolog så ni inte går runt och hoppas på att jag är en såndära blottare och kommer blotta mig för er. Den såg bra ut sa hon, tack tack sa jag. Vi pratade om min sterilisering också och hon var inte negativt inställd till det som de tidiare gynekologerna/barnmorskorna jag gått till har varit. Hon sa att jag uppenbarligen mår väldigt dåligt över att vara fertil (jag tror inte det finns ord för att beskriva hur mycket jag HATAR barn, hur livrädd jag är för att bli gravid och hur äckligt jag tycker abort är. Skulle jag få ett barn skulle det vara synd om det. Skulle jag ine kunna bli av med det skulle jag döda det. There. I said it. Jag skulle nog bryta nacken av den. Lätt eftersom det bara verkar vara att inte hålla upp dess hufvud. Jag hatar verkligen bebisar, äldre ungar är ok. Såna kan jag uppskatta ibland. Bebisar i korta stunder är ok så länge de inte skriker för ljudet skär in i öronen och gör mig galen. Skulle jag ha en bebis och den skrek skulle jag..... inte ha en längre efter fem minuter. När jag var yngre var jag rädd för dem, nu blir jag mest äcklad. Vet inte vad det är med mig, min psykolog och jag har prata om det här väldigt mycket och inte kommit fram till en lösning. Nu ska hon dock ha barn (OOOH THE IRONY) så jag ska träffa henne en sista gång inom en snar framtid.) och hon sa att jag ska ta det med min läkare på psyk så får han bedöma om jag är frisk nog för att få genomgå operationen. Jag måste försöka hålla hoppet nere i fall jag får ett nej men jag kan inte hjälpa att jag har gått runt med ett inre leende sen hon berättade det här för mig. I värsta fall får jag vänta tills jag är 25, då har jag mycket större chans att få genomgå skiten :DDD Gynkvinnan berömde mig för mina långa smala ben, så då vet vi att det bara är jag som tycker annorlunda (nu är det dags för alla troll att skriva att de är tjocka btw, liten påminnelse dåvaaa)
Sen gjorde jag ett ap i en affär som har utförsäljning pga flytt. Köpte en glasdiamant, 2 radband i plast, hårpärlor och en asfin födelsedgaspresent/julklapp till snäll-M för bara 200kr!
 
När jag kom hem till min kära dator så såg jag att sötnosen Sandy hade svarat på frågorna jag ställde i hennes frågestund! (blev du nyfiken äre bara att kolla in frågor och svar på hennes blogg!!1) Frågade t.ex om icke tillåten mat när man har krånglig mage och hennes lista var obehagligt träffsäker, allt som stod på den är sånt som får mig att må illa, kräkas eller bara (bara och bara, det är hemskt plågsamt när det väl händer!) få väldigt ont av när jag äter det. Väldigt förenklat så är allt som smakar gott och mycket förbjudet. Stackars mig som älskar tomat, kolsyra och curry :< Ibland trotsar jag magen och äter allt jag vill men det slutar oftast ganska illa. Det värsta var att cigg är med på listan, de får mig att må illa men jag tänker då rakt inte ge upp både cigg, cola och curry >.< Idag har jag bara ätit några kex med olivsmak så till middag blir det kokta morötter. FITTA vad jag hatar att jag förstört min mage såhär. Mår så jääääävla illa när jag dricker min älskade cola så jag har börjat dricka vatten. Även jag som är envisare än alla världens åsnor ihop tröttnar på att ha halsbränna och kräkas efter att ha spytt fem gånger på en dag... Men jag ska FAN ha salt och lite peppar på mina morötter, som tur är så tål jag det i små mängder. Chips tål jag ju inte längre så något sådant blire inte idag. Igår spydde jag efter att ha ätit chips när vi hade folk här, det var insamt men gästen märkte inget som tur var för jag gick så lugnt jag kunde till toan. Ska inte låta er genomlida detaljerna men jag upptäckte att man automatiskt öppnar munnen om den är full med maginnehåll i mer än 10 sekunder. Nu ska nastybitch sluta blogga om äckliga saker och glo på zombieland som är på tv istället. Dessa bilder på mig i mina trasiga horn (som ju ska in på lagning när jag får moneyz) får fungera som ett avslut!
 
Jag är kär i dem <3<3<3<3<3

Kömmentarer
Postat av: Timmy

Härligt att läsa om upplevelserna : )

Zombieland var en helt okey film faktiskt igår : )

2013-01-16 @ 18:36:45

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0