White Penis

Men inte igeeeeeeeeeeen....

HAHAHAHAHAHAHAH nä nu dör jag. Skrev i en timme och det försvann. Mellanslagstangenten förstör mitt liv. Synd för det var kul och jag lyckades visst bara ctrl + c:a en enda mening, en halv också: "tänk wt, fult och 80tal. Så ser". Inlägget handlade om mina nya kläder och hade lite bilder och beskrivningar på överdrivet fula och hafsiga moderna outfits som jag tänkte skapa en blogg för och förstöra internet med. Hejdå. Måste fan bättra mig snart,får gå över till min gamla brawzahhhh så jag kan trixa tillbaka förlorad text som innan:(((((((((((((((

Kömmentarer
Postat av: Frida

Om du råkar radera din text så tryck crtl + z, då kommer texten tillbaka :3

Svar: Ååååh TACK:D <3<3<3
Jx Cndytck

2013-01-29 @ 22:32:09
URL: http://piercednymphaea.blogspot.com

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0