White Penis

There's a creep in the cellar that I'm gonna let in.

Creep in the cellar, dagens themesong.
 
Mina cyberdogsaker kom idag! Kjolen var alldeles för liten men det visste jag att den skulle vara. Om den inte passar när jag nått mitt mål så säljer jag den. Kan vara så att min benstomme är för stor och även om jag skulle väga 35kg kanske jag inte skulle få på den. (äh, det skulle jag antagligen om jag såg ut som de där fräscha människorna i massgravarna ni vet.) Nej, men jag mätte den och går jag ner 13cm runt höfterma kommer den sitta som en smäck. Ok, jag ska inte ljuga, 5kg är väl bara ett delmål. Stora målet är minimumvikten. Den jag hade för 5-6 år sedan. var otroligt snygg då. Var inte nöjd då, fotade aldrig min kropp för jag hatade den så, men jag minns hur smal och fin jag var så dit ska jag komma igen. Men tightsen passade helt ok iaf! :D Ska ju ändå gå ner så de passar bättre. Blev litte lezzen för kjolen ändå (det blir jag väl alltid när kläder är för stora/små och det bara finns just den storleken så du kan inte ta en större/mindre. ÄLSKAR KLÄDER. Lika mycket som katter och malar. Har tre intressen typ (det fjärde är sjukt hemligt)), hade velat visa den för J :(((((((((((((((((((( Fick med ett kort med en adress till en sexshop HAHA. det värsta av allt är att de säljer den där asabasasnygga shrugsaken jag köpte som var limited :((((((((((((((((((((( Men kläderna där var sjukt fina. Cyberdogkläder som de tagit bort från sin vanliga hemsida haha. När jag får 75£ på kontot köper jag nog en i svart/gunmetal. PUNKT.
 
Tror jag ska ta min medicin idag och städa. Min adhd-medicin så jag kan koncentrera mig. Kan bara göra vanliga människosaker om jag tagit min medicin som jag ska. Jättejobbigt, så därför är jag mest hemma så jag slipper ta så många pillz. Även om jag bara ska träffa en vän måste jag ta dem, för det är så mycket folk ute, för jag kan inte hålla mig stilla, för jag blir nervös, för jag blir rädd, för jag får ångest av folk. Ibland är jag lite besviken för att just jag fick AS/ADHD. Livet kanske skulle vara enklare utan. Jag skulle nog ha jobb och sen familj och vara helt normal och mina föräldrar skulle vara nöjda för det är de verkligen inte nu hahaha. Nä, medicin brb mamma kommer imorgon och då skare va fint. Vill inte hon ska se stöket, hon blir nog ledsen på mig då :< Så nu väntar jag på att medicinen ska sätta in så jag blir a.m.b.i.t.i.ö.s
 
Släpper in källarpsykot <3 Tur att ingen misstycker. Det ska bli fint. Bakade så jävla god paj igår, åt sista biten idag. Använde mest sötningsmedel men fick ta i lite socker och vaniljsocker så inte flaskan skulle ta slut. Behöver några droppar om jag vill dricka varm choklad eller te liksom.
 
Ok nu har jag en fråga, kan ni inte vara snela och hjälpa mig?
VILKEN HÅRFÄRG SKA JAG HAAAAAAAAAAAAAAA JAG ÄR TRÖTT PÅ BLONDHETEN SNART!!!!!!!!11
Om sådär en månad ska jag byta hårfärg och nu är det dags för er att iaf ge mig ett tips, ok? :*****
Vet att folk läser det här juuuuuueh.
Nu ska jag göra något annat, typ tumblr. Hejrå <3
 
ps: idag vaknade jag vid 10! TIDIGT <3 Ska även till tandiz i feb för det var gratis.Nissenojjar över att ha hål i käften men jag får väl bedövning och lugnande om jag ska borra så det går nog bra. Har aldrig haft hål förut det är lezkitt D:

Kömmentarer
Postat av: Timmy

Grönt kanske? Faaaast det har du haft innan, men fint är det : )

Svar: Trivdes jättebra i grönt men det är mer spännande att testa en helt ny färg!
Jx Cndytck

2013-01-18 @ 01:57:45

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0