White Penis

Destroying angel.

Mår inte så bra idag.
Kan vara det där horiga jävla pissgrejset som kvinnokroppen envisas medatt löjla sig med varje månad.
Hatar den aspekten av att vara tjej.
Tröstshoppat väldigt, väldigt mycket och nu har jag knappt några pengar kvar.
Kan behöva svika mina vänner och ställa in allt vad ses heter tills jag får pengar igen.
Vilket ger mig mer ångest
Magen betedde sig skojigt tills jag tog en postafen.
Ångrar att jag gjorde det för det är så praktiskt spy efter man ätit för då kan man äta igen och hålla på så hela dagen.
Kanske inte det bästa för magen men fan vad snygg kropp man får.
Har sån extrem pengaångest.
Varför köpte jag onödigheter för 500:- idag?
Hatar verkligen mig själv när jag gör såhär.
Behöver verkligen i alla fall en ny kjol, har knappt några som passar och nu har jag inte råd med en.
Alla pengar på vårt gemensamma busskort vär borta, hade typ 400:- på det och skulle behöva dem för att kunna hälsa på en vän.
Jobbigt att gå till göteborg.
Idag har jag gått över hela stan.
Ni vet, jag kan inte vara ensam och J ska bort snart.
Åker jag till mina föräldrar alla de dagarna kommer jag vara ett vrak när jag kommer hem.
Mår så illa men kan inte kräkas, tog som sagt en postafen och ångrar det bara mer och mer.
Är så trött men det här illamåendet...... ja, du.
Borde försöka sova. Vita blixtar bakom ögonlocken
Vilda blixtar. Vilda fåglar vrålar utanför mitt fönster.
Jaja, ska nog sova nu.
Hoppas jagmår bra imorgon, jag hoppas ingen är arg på mig och bara fåslippa all ångest.
 
Nya linser och mådde bättre förut. Godnatt. Sov gott.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0