White Penis

You can't unread this

 Mot bättre vetade tänker jag lista ett par av mina uttalanden som jag är mycket stolt över :DDDD
 
"Kan inte du runka typ jättemycket och så gör vi en isglass¨av det och sen vi tar kort på den, lägger upp det på tumblr och sen så typ... äter vi den! Eller är det äckligt? Det är det va.... jätte...."
(Svaret var ".....säg ALDRIG så till mig igen...." I WONDER WHYYYYYYYYYYYYYYYYYYY??????????????????!???!+ETTETT)
 
"Ibland är det skönt att inte andas"
 
Orden "Guardmaster" och "Doomlord" (det är så vakrmästare och domherre borde heta på engelska)
 
"Det hete rinte mustasch, det heter MUNHÅR!"
 
"HANSJÖRGKATTSMÖRG, KATTJÖRGHANSSMÖRG"
 
"Kinamos" (det låter som en maträtt men är ett skällsord)
 
"Om jag skulle få tvillingflickor ska jag döpa dem till Malen och Naftalin"
 
Men bäst var när jag sa mustalinen typ 15 ggr på rad efter konserten md Genesis tills de gick.sugen på Pågens 
Nu orkar jag inte komma på fler för jag somnade förut och drömdeatt jag åt Pågenscitronmuffins och blevledsen när jag vaknade och fattade att jag jag varken gjorde eller kan äta dem om jag inte köper dem och fuskar med veganismen.Såååjag åt en isglass med hallonsmak och en med ananas. Skulle haft en med citronsmak som var en muffin. Åhfan, bäst idé! Jag måste försöka baka egna veganska imorgon. Fast nu ska jag baraköpa en jacka, 94$ med frakt och allt, lite dyrt ,men senast jag köpte en var 2002, och då var den gul. Nu är den rosa och ser ut såhär:
Är så underbart lyctklig att jag fick den <3 ALLA borde vara döda av avundsjuka just nu, speciellt de i Cyberdog buy/sell/trade och Cyberdog Fans grupperna på fb MOAAAHAHAHAHAHAHA >:D
 

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0