White Penis

Alltså, NEJ nu blev det fel igen. (som om det hör till ovanligheterna eller?)

Har något jävla cpfel som gör allt dåligt och veligt och obestämbart. Nu sover jag inte igen. Ingen orsak alls mer än att jag bara inte känner fört men borde verkligen..... Vadfanmåste, kan inte sitta kvar och hoppas på att fyllan ska återvända. Eller min trovärdighet. Fan vad bakvänt allt blev idag. Helt tvärtom. Jag suger ashårt, jag vet.
Åkte och blev full och irriterade genesis. Istället. Resultatet:
 
Den jobbiga människan a.k.a jag.
 
 
GÖNÖSÖS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111
Vi hade båda wonky arms, så då blir autografen också wonky.
 
Så skulle jag ju inte gjort men mådde bättre på kvällen och nu är det skit igen och somnar nog aldrig + är mer sjuk. Fyfan för mig.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0