White Penis

Clouds block the sun.

Fick blodtrycksfall igår och ramlade/svimmade på soffbordet istället för i soffan. Självklart går det finaste som står på bordet sönder, dvs min älskade stora rosa glasskål som är en iittalakopia. I den låg alla fina hårprydnader. Nu ligger allt på golvet och jag är så jävla arg på mig själv som förstörde den. Men min rygg och min hand mår bättre idag, dock glädjer det mig inte då skålen är unfixable och jag inte kan hitta en ny hur mycket jag än googlar. Mår illa och är hungrig på samma gång. Saknar min J. Fan vad jag villshoppa men J har kortet. Lika bra för annarsskullr väl alla pengar ta slut Coch vi ska ju till tyskland nästa månad så..... ja.
 
Orkar ingenting.  Hur ska jag orka Iggy imorgon? Måste orka, älskar ju Iggy och vill se honom med M, saknar M. Hur ska jag ora att träffa mamma och ha jävla pissförnedring på torsdag? Säkert något på fredag och lördag jag inte ska göra så jag får vara ensam. Om ingen gullig vän vill hänga. Hade varit fint <3
 
 
Äh, jag beter mig som en dum barnunge. När man är vuxen ska man kunna vara ensam hemma, man ska borsta håret varje dag, man ska inte hata vatten, man ska kunna låta sin partner träffa vänner utan att man är med, man ska inte lipa för allt och man ska kunna prata i telefon och sånt där. Det kan inte jag så jag är väl runt 6 år gammal.
 
 
 
Idag har jag blåa kläder på mig, om någon undrar dårå. Blå leggings från American Apparel, turkos/blå leopardmönstrad glittrig kjol från H&M barnavdelning och en blå Sonic Youth t-shirt. Det är rätt fint, borde ha det ute någon gåång. När jag väl går ut.
HEJDÅ.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0