White Penis

(Everybody I know can be found here)

Usch, idag mår jag inte bra. Vaknade med ångest och det har hållt i sig trots lugnande. Lyssnar på musik och så, tänkte väl spela Skyrim eller så. Ska se om jag mår bättre om någon timme men det blir väl marginellt. As usual. Har inte lust att göra något dumt för att lätta på ångesten, J skulle bli ledsen som fan så jag härdar ut :*
Tänker inte förstöra något, förstörde min fot mot ett oljefat med navkapslar i för några dagar sedan. Känns bättre nu man har knappt kunnat gå på två dagar. Tur att jag inte sparkade allt vad jag kunde, hade kunnat krossa foten. Visste inte att det VAR fullt med navkapslar, hade väl inte sparkat annars? Aj.
Cops är på tv, det här avsnittet ger mig mer ångest så jag stängde av ljudet och satte på musik istället. I väntan på whatever, livsgnistan kanske haha. Hatar hur poliser beter sig ibland, när de bara slåss och drygar. Kanske hjälper att döda lite banditer i Skyrim eller spela den kvarkvarande expansionen men jag vill ha BIOSHOCK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 Why oh why köpte jag det till PS3??
Vill köpa några skivor och en vinylspelare. Vill ha den där dubbel-LPn med Spacemen 3, eller så. Skulle inviga
spelaren med den. Det är lite ångestdämpande med sådär lugn musik. Ni vet säkert.
 
Försöker hitta orsaken till att jag vaknade deppig. Kan ha varit seaste tidens drömmar. Om att morfar och mormor levde. IRL är båda döda, men i drömmen levde mormor men morfar var ett spöke, fast han hade fortfarande cancer och bara jag kunde se honom liggandes på kökssoffan. Grät i drömmen, sen tömde jag min spargris. Och alla kassar med mediciner var där, rätt deprimerande. Inatt drömde jag om att jag var instängd i en enorm herrgård, inredd som på sent 1800-tal, det var ett slags stort bibliotek i största delen av huset. Man kunde köpa uranglas och M.A.C-smink där men om någon försökte stjäla något ur affären kom en enorm isbjörn och jagade en och åt upp en långsamt. Jag glömde av tiden och var kvar efter stängingsdags, såg isbjörnen bland dammiga hyllor och stora dinosaurier som lät långt in i mörkret. Flydde in i mörkret av någon dum jävla anledning. Kom undan dinosaurierna men istället upptäckte jag ett rum fullt med otroligt obehagliga gamla foton på folk. Vissa var lik och andra levde, ed flesta skrek eller såg väldigt onda ut, många kort var suddiga och det var iskallt. Sedan blev alla rum såna men då vaknade jag som tur var. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ för mardrömmar. Hatar nätter då jag drömmer, nästan mer än de jag inte vågar somna på grund av rädslan för drömmar eller ångest inför alla jävla problem med läkare och sånt tjafs.
 
Följde J en bit på vägen ut, orkade inte hänga med någon idag så jag gick till netto och köpte tomatsoppa, ärtor, bröd och nötter.
 
 
Nä nu ska jag nog spela lite, var flera veckor sedan jag rörde en handkontroll!
 
(borde vara glad jämt, det borde alla som förtjänar det vara <3)

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0