White Penis

Money burns a hole in my pocket
"I'll give you my word I'll never love again, this is my first and last romance
I gave my lips, my heart and soul to you, my heart will break if you don't take me too
I give you my word you are the only one, all heaven has heard what your love has done
Darling, what's the good of life without love or love without you?
I'll never change I give you my word"
 
Ni vet, såndär gammal musik, det är verkligen så sköntatt lyssna på ibland. Så bra på att skapa stämning! Den har allt. Förutom salt. (what's up med mig och rimmen idag haha?)
(ps: Dean Martin kan aldrig bli fel, det blir alltid party med hans musik. Eller enligt mig då. Ingen annan uppskattar honom känns det som. Inte på fest i alla fall.)
Funderar f.ö på att bleka håret hmma denna gång, med någons hjälp för det är så superdyrt på salongen (kommer nog gå på ~800 + lite till för jag behöver toppa lite) dock blir det alltid perfekt där men jag är så sugen på ny hårfärg att jag nog köper lite nu, det eller några par billiga fransar och nya linser (som sagt....) för nästan alla är trasiga eller så fattas en ;* Vad tycker ni? Orsaka eventuell hårkatasftrof hemma eller punga ut med typ 900 spänn och slippa oroa mig över att det ska bli fult? DDDDD:
 
Nä hejdååå.
 

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback

RSS 2.0