White Penis

<3

Fulaste grejen hände förut. Städade lite i badrummet och råkade kolla mig själv i spegeln och ba "OMG JAG ÄR SENIG" haha. Ser ut som om jag tränat massor fast det är det sista jag gjort. Beror det på alla knäckebröd och bönor eller?? Det enda jag har en träningsplan för är magen så jag ev. kan ha magtröjor i sommar. Har jag tur räcker det med situps. Är lite orolig för blodprovet på måndag (<-haha men seriööööööst hur kan jag vara rädd för det fortfarande?!?) men det värsta kommer bli typ.... att förklara allt som hänt senaste halvåret. Tur att jag är elit på att improvisera dårå. Haha näe fy. Sköterskan kommer bli arg, men jag ska fan stå på mig och hoppas på att jag får se ut som jag vill i kroppen utan att deras jävla kroknäsor ska läggas i blöt. Bara för att jag en gång vägde som nästan två (nutida) jag så måste jag väl inte alltid göra det? Måste man jämt vara så jävla normal och väga typ 15kg mer än vad man gör för tillfället? Nej, det får man inte om man äter mediciner. Kanske skulle slutat med allt om jag kunde. Nu när jag haft behov för behovsmedicin fler ggr i veckan än vad psyk har bestämt (så sa sköterskan, ungefär) så får jag snällt vara utan. Tills på måndag om jag har tur, säkert torsdag om jag känner fanskapen rätt, och det blir nästan tre veckor av dålig sömn. KUL när de bestämmer när och hur mycket jag ska må dåligt.
 
 
 
Åh nej nu vet jag inte vad jag ska skriva igen. J sover. Puss på'n.
Ska fortsätta städa lite halvtaskigt och röka cigg hejdå :*********
 
 

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0