White Penis

Dagsgörat.

Fick post idag. En band tröja och ett halsband av uranglas (eller rhodium då) och lite guld och sånt :) Shoppade nyss en klänning, tröja och ett halsband så nu har jag shoppingförbud tills jag får nya pengar igen. Klänningen är svart och asassnygg <3<3<3 Kommer nog lite bilder någon dag ska ni se!

Rakade Js hår idag också och var irrterande. Snart ska vi la käka något och kolla på något, sena som faen här va. Imorgon blir det stan vid 12.Vi kommer nog vara trötta buhu buhu. Hejdå!

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0