White Penis

FU skitsömn.

MEN FITTA. Jag vill inte vakna vid 8 och sen inte kunna somna om! Sovit i 4-5 timmar och vaknar bara. Defuk.
Har gjort något åt ett av alla problem, ringde om ny tandläkartid och kan få slippa betala då jag inte orkat gå ut pga inga mediciner. Har väntat i 5 dagar på ett viktigt recept och har inte råd att ringa och kolla med min telefon om det har kommit. Lite kris hr nu. Kanske därför jag inte kan sova?
 
Hahahaha fick en idé, tar en insomningstablett nu och sover ut :') Så jävla tråkigt att vara uppe ensam i flera timmar ._. Orkar inte gå ut såhär tidigt och slängaskräp, är lite trött dårå.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0