White Penis

"Heavens gate away team"

Haha fan förlåt, inte haft lust att skriva efter festhelg (vecka), rastpaus och sen ba inte haft lust. Var nog mest elak så förlåt nästan alla jag träffade under festligheterna. NÄSTAN alla. Kanske 5 pers jag verkligen gick in för att hata (haha så jävla hemsk att vuxna män gråter.) men ni andra kan få en ursäkt.

Ps: har man primer och pudrar en gång om dagen håller smink i över 3 dygn. Även om man dansar elller drygar stenhårt. Eller får en kille i huvudet under en spelning. (Gjorde ej ont men gjorde mig lite virrig kanske. Hoppas det finns på bild.) Sen pallade jag inte ha mer smink för min hud blev så torr att den dog. ds

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0