White Penis

Hundplågaren.

Sovit som en stock i etapper hela dagen och natten. Men nu är jag vaken. Har hunnit diska och bevittna djurplågeri. Tyvärr.
En äcklig gubbjävel med en liten och 2 stora hundar som han inte kan kontrollera gick på vägen utanför mitt hus. En av hans hundar började skälla och bråka med en förbipasserande kvinnas hund, som var liten och brun. Gubbfan började skrika på allt och alla, försöka sparka på hundarna och slita i kopplen istället för att använda sig av lite mer konventionella metoder som att t.ex säga åt dem på skarpen att vara tysta och sitta ner eller vända och gå åt andra hållet (funkar alltid för mig och jag är rätt ovan med hundar, ändå har jag aldrig varit med om att min hund nästan biter en annan hund...) När det inte fungerade drog han upp den bruna hunden i nackskinnet och slängde den på kvinnan som ägde den och skrek "Här har du!" och förklarade att det var så man skulle göra för att avbryta ett slagsmål. (VEM FAN KASTAR EN HUND PÅ NÅGON?!?!?!?!?1+ JÄVLA MISSFOSTER!!!) När kvinnan gick lyfte han upp en av sina hundar, en schäferblandras, i kinderna,skakade runt den lite och skrek den rätt i ansiktet. Mest okvädningsord och hot. Hunden han lyfte verkade få ont, den skrek och gnydde :( Den stora schäfern sparkade han i sidan och den lilla svarta pudeln som gick okopplad skrek han på mest av alla och låtsades sparka mot den så den blev rädd och skyggade bakåt. Stod i badrummet och glodde på skådespelet genom fönstret så det enda jag kunde göra var att skrika "JÄVLA GUBBJÄVEL!!!!!!!!!!!!111" >.<
Hur fan tänker man om lyfter hundar i kinderna alt. kastar runt dem och skriker på dem och ändå inte fattar varför djuren inte gör som man säger? Ska fan försöka ta reda på lite mer om djurplågarfittan så jag kan anmäla honom. Sett honom behandla djur illa tidigare så det är rätt troligt att det kommer hända igen. Hoppas någon av hundarna biter honom i kuken tills dess. Skulle vara rätt åt honom, har sett honom göra liknande saker minst 3 ggr innan. En gång höll en av hans bestar på att bita en hund jag passade när vi var ute och gick. Han tyckte det var mitt fel att hans hund nästan slet sig och attackerade min eftersom jag inte fick tyst på min hund när började morra/skälla tillbaka på hans hund (som var den som startade skiten) och kallade mig för oansvarig, sa att jag borde anmälas osv. Slutade med att jag fick springa över gatan för att få slut på bråket eftersom hans tre hundar höll på att slita sig och springa ut framför bilar och skit... Hela situtationen är så fel att.... JAGVETINTEVAD. Sjukt konstigt att han ens får ha djur.
 
Ska försöka göra något vettigt nu, typ kolla upp vart man vänder sig för att anmäla hundplågare. Och sen försöka inte nojja över pengar. Hah. Hejdå!
Bild från typ i förrgår, FYI.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0