White Penis

Tvn är tråkig.

Nä det där med att förstöra dagen lyckades jag ändå inte med!
Bara thaibuffé med gratis efterrätt men J lagade thai till mig hemma och efterrätt har ändå varit det jag levt på i två dagar nu så det behövdes ingen.
 
Köpte mer kläder istället haha. Halsband, skivor, draperi, papper, tejp och kläder. Det ttar aldrig slut. Dumbass bitchen fick ta från semesterkassan för att kunna betala hyran :<
 
Hoppas jag kommer in i min spelperiod snart igen (längsta xboxuppehållet var i 1 år!!!!!!!!!!1111) så jag slutar shoppa  blöööh.
Fula bilden haha. Min nya kepa btw men alla andra har den på sig mer än mig. Jag har inte börjat gå runt med hufvudbonad inomhus än nämligen! (ps: går typ inte ut just nu de senaste två månaderna eller 3 och får la börja med medicin igen eller vänta på att snön ska försvinna så jag vill gå ut igen utan tvång och skit från mig själv)
 
 
Sånt som kan köpas på vintern: totalt onödigt plagg då jag hatar vatten. Hur tänkte jag där?!?
 
Vinterminen bara BAM haha.
 
(kände mig modig som la upp bild i baddräkt HAHAHA. Usch.)

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0