White Penis

Näe.

Men fan. SKITHELG. Skitpost. JAG HATAR DIG. Jag hatar att vakna såhär tidigt och somna vid typ 5. Måste sluta färga håret, måste måste sluta äta, måste sluta röka så mycket, måste sluta allt och spara pengar. Blev inga festivaler det här året heller typ. Är besviken på mig själv. Har inte lust att supa ni två dagar till, counting today. Jag hoppas på dig, måndag.


Ska försöka somna om :< Hoppas på mer post fast det inte kommer. HORPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOST.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0