White Penis

The spök.

Nu är jag lite rädd och tacksam på samma gång. Mitt spöke har varit i farten igen. Det hade tagit ett viktigt brev, vi letade så in i helvete efter det. J åkte och köpte öl och jag letade vidare där brevet legat, rev ut all skit överallt typ och skrek åt spökhelvetet att sluta sno mina saker. J ringde och jag släppte in honom bakvägen, vi forsatte leta och då hittade jag brevet bredvid min sida av sängen.... där jag suttit hela dagen och käkat chips. Brvet låg bredvid chipsen... och ciggen, så jag borde ha sett det. Spöket, jag är livrädd för dig mn ändå FETT tacksam. Så tack läskiga spökjävel och promise att inte släppa in sömnparalysmonstret som rivs under fötterna när jag åker till föräldrarna imorgon, k?
 
Haha. Nä, idag ska vi festa igen. Massa öööööööööööööööölllllllllllllllllllll. Sen har jag läkarmöte i juni och då ska fan få se på fan. HEJRÅ.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0