White Penis

Skelett <3

Vad jag tänker köpa så fort jag kan spara cash till mig själv igen: (skelettklänningen var slut ;___;)
 
Fan vad liten bilden blev. Jaja, det är en korsett och den är sjukt fin! Hejdå.
(Ska köpa något latexplagg också, typ många, och skor! Och mer färgglada saker och sen sluta vara så jäääävla asocial men det är inte lätt när det inte ens finns pengar till mat va så hur ska jg då ha ork eller råd att gå ut. Fast jag kanske kan ta en fika?)
 

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0