White Penis

....

Pinnben, haha <3
 
Mina tatueringar har äntligen läkt nog för att jag ska kunna ha bh på mig utan obehag.. Har inte velat gå ut utan, käns otryggt, så... jag kan gå ut igen!!1 ;3
 
Fick lite cyberdog-presenter av pappa i efterskott, blev svinglad! :D
Nästa månad kanske jag följer med honom till London (på affärsresa lolollloll!!1) så jag kan köpa hela butiken haha. Men vet inte riktigt hur ag ska dölja mina nya tatueringar för han och mamma  skulle hata mig om de såg att jag gjort dem nu så jag väntar nog ett tag med att visa dem. Hatar att de är så jävla anti </3 Åker till dem så lite som möjligt om man säger så... Pappa accepterar det, men han mina hårfärger och kläder tycker han är roligt som tur är men mamma  måste säga hur ful jag är och att jag "förstört mig"  med piercingar och tatueringar ;__; Jättetråkigt att hon bara vill att jag ska se ut som skit (aka "NORMAL", sååå tråkigt!) och se ut som jag gjorde när jag var tolv...
 
Ska tvinga i mig lite mat nu så jag inte dör när jag går och hämtar ut mina paket (BLACK MIIIIIILK!!!1) sen. Det är rikigt irriterande att ha så lite energi och noll matlust :(

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0