White Penis

Heja mig, ett nytt jävla inlägg!

Jävlar vad trött jag är på att vara through being ocool. Det är fan inte cool att fucka upp magen. Det är så jävla dåligt ställe att bli sjuk på. Pinsamt ställe också :CCC Hur jag än gör med maten så krånglar den. Men det är la bara att lyssna lite på lugnande musik (typ Dean Martin, Eddie Duchin och Cole Porter TIPSTIPS) och försöka läka den på olika sätt.
 
 Äventyrat till gbg för några dagar sen och hängt på en husbåt! Det var asa-sköjjigt, ägaren var en av de mest intressanta människorna jag mött i år ungefär, han berättade lite turnéanekdoter (visste inte att han spelat i ett band jag gillar men inte hört mer än några skivor med!) och visade böcker och tidskrifter (mest fanzine med band jag inte lyssnar på men coolt ändåååå för de var intressanta och plottriga :3) och massa annat sånt där man gör när man umgås med vänner plus femmiljardertusen grejer till som är ascoola men det känns lite fult att bara sitta och rada upp saker som typ gemensamma intressen vilket är awesome när folk har!!!!!!!!!!!11 (<- mitt ex skulle bli sur och kalla mig för idiot om han visste vilket band, så jag hoppas att du läser ditt jävla äckelmongo med världens tråkigaste liv, 4ever hatad av alla speciellt eftersom du är FUL på insidan och ut <3<3<3<3<33 Ja, jag brukar berätta för alla om hur störd du är så du vet, ska säga det till någon du avgudar så den personen hatar dig, lollllolololllollolol :))))))))))))) ) (haha tror jag har roligare saker för mig, typ försöker att inte röka så många cigg och tänka på att "detta är då fan en ordetlig tebjudning jag har för mig själv och inte såna tråkiga där alla tanter sitter och är gamla, nej minsann det är inte så farligt att sitta ensam hemma ändå, fast jag saknar min gulle-J som jagvetintevad :(((((((((
 
Nej, nog om det, nu vill jag tråka ut er med lite bilder på mina kläder!
Först är en lite casual cyberdog, det är en slump att jag fick tre outfits på tre dagar olololll!!1
 
Sen den här feat min nya svarta playsuit
Annan mer vardaglig version på föregående klädsel:
Den festligaste:
Ångrar den här lite,har inte råd med så mycket roligt den här månaden nu, t.ex tatueringen.
Men den är snygg även fast jag ser så kurvig ut i den. Funderar på att sälja den och roa mig lika kungligt som mina knän är stela! Vet inte ens om jag kommer ångra mig sen men det kan det ju vara värt om man ska ut och resa och dessutom göra en av alla tatuerringar jag alltid måste avboka >.<
 
Hejdååååååååååååååååååååå.
 
 

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0